WILDFLOWER BOUQUET

Vorige week ben ik weer eens bij de Kringloopwinkel geweest en heb daar 
onder andere een soepterrine gescoord voor € 0,20 (maar er was 
geen deksel bij… so what?). Mijn veldboeket voelt zich er
 in ieder geval thuis in. Een dienblad en het bewerkte 
zinken bakje hebben nog een likje witkalk nodig.

Last week I went to a secondhand shop and scored a ceramic soup bowl
for € 0,20 (but it has no lid… so what?) At least my wildflower bouquet
feels at home in it. The tray and a carved sink bowl I scored
needs a little whitewash first.


Langs de kant van de weg pluk je de mooiste veldboeketten, wat is de 
natuur gul en ik, ik mag ervan genieten.

Along the side of the road you can pick the most beuatiful wildflower
bouquets, Nature is generous and I, I am allowed to enjoy it.



10 comments:

Helene Orskaug said...

Beautiful!! Love the wildflowers:o)

Bonjade said...

Ha door dat mooie boeket kan ik hem bijna niet zien....:)
Maar volgens mij is ie mooi wit.
Altijd goed ;)

Fijne avond

Liefs

Barbara said...

How special is this, to be able to pick a bouquet along the road. I would love that.

What's in a day said...

Wat een mooie plek voor je wilde bloemen...prachtig och dat wij deze oude schalen weer gebruiken voor andere dingen...super om te zien.

Lieve groetjes,
♥Eefie

Tanja said...

Het is inderdaad zo mooi als je het maar ziet, en jij ziet het, en ik.......ik geniet lekker met je mee.

Liefs
Tanja

Olga V. said...

Very beautiful!!!

hokje said...

Leuk om eens een alternatieve vaas te gebruiken! Blijven toch altijd mooi de bermboeketten.

Groeten, Miranda

*Manja* said...

Sehr schöne Foto`s.^^
Liebe Grüße,*Manja*

Bonjade said...

Ha geeft helemaal niets joh ;0)
Vond het alleen zo grappig.....
En met het mooie boeket erin is ie ook helemaal af.

Fijne dag

Liefs

Josephine said...

Zooooo dat heb je goed gedaan zeg, een soepterrine voor €0.20, hebje ook nog onderhandeld over de prijs, haha.

Mooie altijd hé alle wilde flora dat langs de wegen staat. Als ik met mijn hond aan het wandelen ben gaat er ook regelmatig een boeketje mee naar huis. Kan daar ook zo enorm van genieten.

Je foto´s zijn wederom om te smullen zo mooi!!!

Liefs,
Josephine