CREATIVE LICENSE FRIDAY #1

Afgelopen vrijdag was ik op bezoek bij SHE WHO CARRIES A CAMERA en las dat ze gestart was met een nieuwe uitdaging "Creative License Friday". Natuurlijk wilde ik graag mee doen en kreeg een foto van haar om te bewerken. Helaas te laat, maar hier is dan toch mijn bijdrage... het origineel én de bewerkte foto.


Last Friday I was visiting  SHE WHO CARRIES A CAMERA and read that she had started a new challenge "Creative License Friday". Of course I wanted to join, and got a picture of her to edit. A little too late, anyway here is my contribution... before and after pictures.


en aangezien het bijna Pasen is, een bewerkte foto uit mijn archief
and since it is almost Easter , an edited picture from my archive


Deze Kievitsbloemen kreeg ik van mijn schoondochter, als een plant in volle bloei.  
Ik was zo blij, want bij mij willen de bolletjes maar niet opkomen, geen groene vingers :(


I got these Lapwing flowers from my daughter in law, as a plant in full bloom. 
I was thrilled because it doesn't matter what I do, they won't grow in my garden : (



22 comments:

Home and Lifestyle said...

Ik vind je foto's prachtig, heel erg mooi!

Lieve groet, Ingrid

Yolanda Ronaldo said...

Gorgeous edit of the bird!
And wow those flowers are really something :)

Anneke said...

Ik kan maar één ding zeggen (zucht) PRACHTIG.
Een fijne zondag liefs Anneke

Marijke said...

Wat geweldig dat je daar naar toe bent gegaan. Je foto's zijn al prachtig maar de bewerkte foto's zijn uitzonderlijk mooi. Mijn dikke complimenten Barbara.
Fijne week gewenst en succes met je kievitsbloem.

Ús hûs ús thús said...

Via via kom ik op je blog terecht. Ik ben erg onder de indruk. Wat maak je prachtige foto's. En de bewerkte foto's zijn adembenemend.
Ik ga je volgen hoor.
Groetjes van Aleta

Anonymous said...

Hi Barb! You chose a beautiful texture and quote to compliment the perched bird. It gives the image a vintage look. Thank you for playing along! That checkered flower (which looks like tulips) is amazing! Too bad you can't grow them in your own garden because they're so unusual and eyecatching. I love them!

What's in a day said...

Al kijk ik dan niet echt bij je binnen Barbara, je foto's zijn het bekijken waard...en daar geniet ik dan iedere keer weer van.

Een lieve groet en een fijne week gewenst,
Eefie

Wanda said...

In 1 woord: prachtig!!
Net een schilderij.
Heb je daar een programma voor om de foto's in te bewerken?
Heb zelf al een paar geprobeerd foto's te bwerken met tekst maar die worden lang niet zo mooi als die van jou...
Lieve groetjes Wanda

La Blomst-Living said...

Geweldige foto's! Het vogeltje moest eens weten...Die kievitsbloemen vind ik ook zo mooi, heel bijzonder, geen alledaagse bloemetjes zeg maar!
Lieve groet, Linda

Cathy said...

I really like the mood you created on the bird photo, nicely done! The pattern on the tulips always amazes me, you captured them beautifully : )

LandHausLeben said...

So beautiful! Have a nice day! Carmen

♥Sanne said...

ooh zo mooi dat vogeltje met tekst

groetjes Sanne

Unknown said...

Hi Barbara, your photo is so beautiful and I like also the new photos of the blog!
Have a nice monday

Baci Cristina

Nancy said...

Hi Barbara,
Thanks for the comments and join.....your blog is full of beautiful images and just lovely....

Your edit of the little bird was beautiful and creative. The words were perfect.

I hope to visit more.

Marjon said...

Hallo Barbara....ik ben helemaal jaloers op jouw altijd prachtige foto's....Mijn schoonzoon heeft me deze week uitleg gegeven over sluitertijd en diafragma....pff komt nogal wat bij kijken.....mijn camera is ook niet echt je van het....maar ik moet het er nog even mee doen....dus kan ik alvast oefenen...de blog waarna je verlinkt heb is ook prachtig, wat een foto's staan erop....liefs Marjon

Wit en Wit said...

Als beginnende blogger en onbekend in de wereld van fotografie kan ik alleen maar zeggen WAUW.

Doei Doei Greet.

Ans van Ispelen said...

Wat een prachtige sfeerfoto's zijn dit weer.
En de bewerkingen zijn steeds ook zo prachtig.
Mijn complimenten Barbara.

Groetjes Ans

AweSomeLiving By Rosita de Jongh said...

prachtige foto's prachtig die kievitsbloem.... een fijne week lieve groet rosita

Deanna said...

Oh goody, you joined in the challenge...beautiful!! Isn't it fun?! Love those Lapwing flowers, so beautiful and your images of them are stunning!! Happy Day!!

Nicki said...

Your editing on the bird is simply superb and the Lapwing flowers are so unique - quite nice.

Nina said...

Hi Barbara - what a beautiful editing - the sun and the birds at the horizon!

Hilary said...

I love those checkered tulips.. how cool is that! And you did a wonderful job with Jill's little finch.