IN SICKNESS AND IN HEALTH




Hallo allemaal,

Na mijn "zomervakantie blog stop" even een berichtje...
Het is bijna 32 jaar geleden dat ik mijn huwelijksgelofte heb afgelegd
 en tijdens onze vakantie, wanneer gezondheid zo vanzelfsprekend
leek, werd ik er weer aan herinnerd " ... in ziekte en gezondheid".

Een paar weken geleden is bij mijn "betere helft" darmkanker geconstateerd.
 Het medische plan van aanpak is nu in volle gang (bestraling, chemo, 
operatie, chemo, 2e operatie). Dit alles zal zonder complicaties ongeveer 
een jaar in beslag nemen. Met positieve gedachten en één stap tegelijk 
gaan we om met de veranderingen in ons leven, omdat er 
altijd wel iets is om dankbaar voor te zijn.


Hi everyone,

After my "summervacation blog stop"  just a short message ...
It has been almost 32 years since I've made ​​my marriage vows
and during our vacation, when health seemed  so obvious, I was 
reminded of one of those vows "... in sickness and in health".

Just a few weeks ago my husband has been diagnosed with 
colon cancer. With the medical treatments and coping 
with the changes in our life we are taking one step 
at a time, having positive thoughts because there 
is always something to be thankful for.



Jullie zullen begrijpen dat mijn focus op dit moment gericht is op mijn lief.
Mijn nieuwe posts en bezoekjes/reacties aan jullie zullen daardoor onregelmatig zijn.

You'll understand that my focus is currently aimed at my love.
My new posts and visits/responses to you will therefore be irregular.

Liefs/Love,
B.

21 comments:

Ans van Ispelen said...

Jeetje Barbara,ik schrik hier van.
Dit moet ingeslagen zijn als een bom,bij jullie.
Gelukkig is je lief in goede handen,en komt het hopelijk allemaal goed.
Heel veel sterkte,hoor.
En ja gezondheid is het hoogste goed,dat er bestaat.


Liefs Ans
Ik denk aan jullie.

Home and Lifestyle said...

Wat een naar bericht, Barbara en wat zullen jullie hiervan geschrokken zijn! Ik wens je man uiteraard een goed herstel toe, het zal een hectisch jaar voor jullie worden. Geen wonder dat het bloggen wat minder wordt, je man kan alle steun en aandacht goed gebruiken!

Heel veel sterkte gewenst! Lieve groet, Ingrid

Godelieve said...

Heel veel sterkte en goeie moed gewenst!!

Barbara said...

Such a beautiful collage

Tanja said...

Jeetje Barbara, dit is schrikken vooral voor jou en je lief, ik dacht al waar is ze?

Ik wens je heel veel sterkte, hou je taai meis, en dat je aandacht even ergens anders nodig is dat begrijp ik.

Laat je zo nu en dan even horen hoe het gaat en pas je ook goed op jezelf.

Heel veel liefs
Tanja

Heidi said...

Dear Barbara,
So sorry to hear about your husband's illness. You will get through this with strength and faith. I know what I am talking about. It has been five years and I did it. My thoughts are with you. Take care!...Heidi

Janneke said...

Wat een prachtige collage heb je gemaakt. En wat een akelig bericht over je man, dat zal een drukke en spannende tijd worden, wens jullie het allerbeste met de gezondheid van je man, en hopelijk komt alles weer goed!
Janneke

Stella said...

Wat afschuwelijk en wat een schrik....wens jullie heel veel kracht toe en zal duimen voor een goede afloop !!!
Lieve groet,Stella

Josephine said...

Ohhh Barbara, wat een enorme schrik, uiteraard is bloggen nu even helemaal niet belangrijk.

Hoop zo dat het medische plan van aanpak al gaande een positief beeld zal geven.
Wens jullie heel veel sterkte toe in deze moeilijke periode.....

Veel liefs,
Josephine

José said...

Jeetje Barbara!
In sickness and in health wordt vaak zo snel gezegd, maar dan slaat het noodlot ineens in als een bom en begrijp je de ware bedoeling pas van die paar "simpele" woorden. Ik wens jullie heel veel sterkte samen.
Be positive!!

Dikke virtuele knuffel.....

José

Olga V. said...

Dear Barbara,
I wish speedy healing Your husband
and You all the best.
Olga

What's in a day said...

Wat zijn die woorden dan waar Barbara, in ziekte en gezondheid...en wat heb je elkaar dan hard nodig...
Wat een schrik voor je man en voor jou, een jaar met onzekerheden, kuren, afwachten op uitslagen van onderzoeken....ik wil jullie heel veel sterkte wensen en hoop dat je samen de kracht krijgt om hierdoor te komen.

Een lieve groet,
♥Eefie

Red Rose Alley said...

Barbara,
We have something in common, my friend. It is 32 years this month that we will be married too. It is good to hear from you again, and I have been thinking about you. May God be with both of you. I love the camera quote, especially since I adore taking pictures.
~Sheri at Red Rose Alley

Marijke said...

Barbara wat zal dat schrikken zijn geweest.Z o'n boodschap te krijgen is niet niks. Ik wens jullie beiden heel veel kracht toe voor de komende tijd.
Liefs en dikke knuffels voor jullie beiden.

Sylvia said...

Ik vind het zo spijtig dit te lezen, Barbara, jullie zullen zo geschrokken zijn ...
Wens jullie veel sterkte en moed in deze moeilijke tijd, ik denk aan jullie !
Sylvia

Bloemerig Bloemen Blog / Marieke Nolsen said...

Barbera, ik las net je reactie, ik denk eventjes op jou blog te kijken, tsjonge wat een naar bericht. Ik wens jullie heel veel sterkte toe.

Groet,

Marieke.

THE BLACK BARN said...

IK WENS JOU EN JE MAN ONTZETTEND VEEL STERKTE IN DEZE MOEILIJKE TIJD.
WAT WENS IK JULLIE HEEL VEEL KRACHT TOE.
DIT ZULLEN JULLIE OVERWINNEN.

JE POST IS ZO MOOIE EN TOCH ZONNIG.
DAAROM KOMT HET ZEKER GOED.

LIEVE GROET,

MIRANDA

Deanna said...

Oh I am so sorry to hear of your husband's illness. With all the new medical advances in cancer research I am sure you are in good hands. May you find strength and hope in your future journey together. Thank you so much for leaving such a sweet comment on my blog. You and your husband will be in my thoughts and prayers.

June said...

Hi sweet Barbara! I am so sorry about what you and your love are going through right now. Yes, there is always something to be thankful for and I know that you will be focusing on this right now. I am thinking of you and saying prayers.
sending love...

Marjon said...

Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog en voor jullie beiden, heel veel kracht en sterkte voor deze ziekte te overwinnen en neem je tijd....liefs Marjon

Catharina Maria said...

Bedankt voor je lovende woorden over mijn blog en dan moet ik hier bij jou zo'n naar bericht lezen .
Ik wens jullie heel veel sterkte voor de komende tijd .
Ja er zijn altijd nare dingen die je pad kruisen . Mijn man heeft al weer in 2003 een herseninfarct gehad en daar is hij mede door zijn optimisme goed van herstelt .
Daarin is een liefhebbende partner denk ik wel gewenst .
Lieve groet van ♥RINI♥